Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-накрая и аз с 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Пробвай с друга помпа, може и от друга кола. Липсват снимките в темата колега
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #17
      Помпата!

      Колега навремето си смених моята на същата 33-ка с помпа от някакъв Опел пълна инжекция! Направо заспа 1 към 1! А иначе за паленето, / на прима виста/ вземи една спринцовка с тънка игла и я напълни с бензин и пръсни през гумения маншон/кривия, гофрирания/ в посока към дроселовата клапа и веднага настъпи педала на газта и пали! Гаранция, че ще запали! Успех!
      Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

      Comment


      • #18
        Крис знам за снимките бавя се ама съм обещал а за мен това е закон,налял съм 10л бензин на напълно празен резервоар дали не може да засмуче незнам,лампата на бенза свети пак незнам колко им е резервата,имам всички заводски документи на алфата от закопуването им на 10.03.1993г. в Милано,не видях за резервата колко литра е .
        Нямам налична резервна помпа да пробвам с нея.

        Comment


        • #19
          Резервата е 7 литра,но вероятно поплавъка,които отчита се е скапал нещо.Бензиновата помпа докато работи трябва да има бензин,които я охлажда иначе ще изгори.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment


          • #20
            Попринцип и с малко бензин трябва да запали, тия 10 литра са напълно достатъчни. Това къде го каза колегата по-горе също е вярно за охлаждането, макар че аз карам само на лампа и засега ядове нямам. Но щом помпата не дига гориво, най-лесно ще разчоплиш проблема с друга помпа ... успех
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #21
              ами маи търсим помпа са проба,при резултат щте го отбележа в форума
              Last edited by morrty; d.m.y г., 10:32.

              Comment


              • #22
                мноого ма няма с качването на тея снимки,помощ

                Comment


                • #23
                  Днес към 14:00 часа Алфата се предаде .................и ЗАПАЛИ,след проверка на дюзи,свещи,кабели и др.Наи интересното беше че я запалих с неината помпа,подадох им постоянно ток от едно зарядно и след 20секунди постоянно работене "изплю" бензин и проработи.
                  Сега след като поработи на малко място им погледнах маслото,а нивото му беше един пръст над максимума та и повече,веднага си помислих че се е наляла с вода но маслото е бистро като сълза.
                  Очаквам мнения от компетентните органи какво може да е това явление,или просто ченгетата са наливали масло в несвяст както им падне.
                  Чува се чукане от лявата глава като че ли на клапани,ама мисля да я водя на доктор тои да каже.

                  Comment


                  • #24
                    а тази е как колонката се монтира в АЛФА
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      По скоро повдигачи ще ти чукат те имат този навик а за маслото по принцип боксерчето е хубаво да си има повечко масло Колицата е супер !!! Номера го тресе газарията (ма тя полицеиска като моита )
                      Колонката има размети за това място аз съм с 2 тъндарченценца там и си обаждат добре праговете да не ги е фанала нещо липсата!!!
                      Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                      Comment


                      • #26
                        колега, задължително смени маслото, ако щеш и приста сложи докато я стегнеш, но изобщо не пали и карай със това. сложи и един нов маслен филтър и смени свещите задължително, по 5 лв са....
                        тая 33-ка дооооста поизмъчена. направи една промивка на охлаждането и огледай за проблеми, че като гледам добре е покарана с водичка и може и да е замръзвала. за бензиновата помпа може проблема да е в релето и или запекли дюзи, това са основни виновници.
                        точка

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от terfenliata Покажи съобщение
                          Здравей колега, да ти е честита придобивката.
                          Ставаме двама който сме спасили 33-ки от полицията. Цвета и да не е зелен.
                          Тук в пожарната има такава зелена 33-ка , даже още си я карат от време на време , но много рядко май
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • #28
                            Проблемче.........колата като загрее започва да прекъсва,неможе да се форсира и като цяло няма сила да потегли,маслото го сменям тея дни непременно с някво БГмасло за временно.
                            Имали вариант водата за охлаждане да бяга в цилиндъра и от там в аспуха,стори ми се че много пара вдига от ауспоха като загрее.И ако е ДА как мога да го разбера с сигурност кои цилиндър е.
                            Възможно ли е от дюзи да не иска да се изфорсира добре

                            Comment


                            • #29
                              Вода-въздух???

                              Не каза дали губи вода от системата!?
                              При празен ход гледай в разш. казанче дали прави балончета от въздух, което е признак за прегрял двигател и "изплюла" гарнитура на някоя глава!!!
                              Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                              Comment


                              • #30
                                не неправи балончета поне не явни,но проблема с не равномерната работа на мотора си остава,като позагрее трудно пали и както си работи добре започва да прекъсва и да "фъфли" като се опитам да им подам газ направо гасне.Кабелите,свещите и дюзите съм ги проверил-работят свещите са 4полюсни BOCSH super 6 ,кабелите маи са си неините с едни пласмасови пръстенчета,дюзите малко не ми харесва как пръскат ама се надявам малко да се пооправят.
                                Незнам какво друго да проверя,подскажете ми моля,а оборотомера ту работи ту на полувин обороти ту го няма,шантава работа.
                                Да питам за една лампичка ми виси в краката и светка с плафона при отворена врата и незнам за каде е.
                                Last edited by morrty; d.m.y г., 21:54.

                                Comment

                                Working...
                                X